Versos que canten i ballen

Inevitablement, per sort, la musicalitat i el ritme de la poesia infantil de Fina Girbés havien de convertir-se en cançó en un moment o altre. I Vicent Ros i Victòria Ros ho van saber veure en llegir la poesia de l’autora. No dubtaren, de seguida, en compondre una adaptació musical i cantada d’alguns dels textos poètics de Fina Girbés. El resultat final d’aquell projecte que iniciaren fa uns dos anys és la publicació de l‘àlbum titulat Versos que canten i ballen, il·lustrat magníficament a tot color per Pere Puig i que conté un CD amb la gravació de catorze caçons interpretades pel Cor els Menuts de Bonrepòs i Mirambell. La instrumentalització compositiva s’adapta perfectament a la lletra dels poemes, resulta variada i penetra amb facilitat en l’oient. A més, la lletra de cada poema s’acompanya amb la partitura musical, fet que resulta molt útil i pràctic des d’una perspectiva d’ús docent. En definitiva, un llibre molt bonic per a estimular tant la vista com l’oïda.

AUTORS Fina Girbés i Pere Puig
EDITORIALEdicions Bromera