La Biblioteca Valenciana organitza una nova edició dels «Encontres amb autors»

Onze autors participaran en les trobades, dirigides als centres escolars, clubs de lectura, escoles d’adults i associacions culturals

La Biblioteca Valenciana Nicolau Primitiu ha posat en marxa, un any més i en col·laboració amb l’Acadèmia Valenciana de la Llengua i Bromera, els «Encontres amb autors», que començaran el 6 de febrer amb una sessió sobre la col·lecció de llibres Xènia de Gemma Pasqual.

Aquests encontres són el final d’un treball que, prèviament, ha començat a les aules amb la lectura de l’obra d’un autor o autora. María Zaragoza, Joanjo Garcia, Felipe Benítez Reyes, Mercè Climent, Luis García Montero, Isabel Barceló, Maria Jesús Bolta, Vicent Dasí i Jordi Raül Verdú són els escriptors que visitaran el Monestir de Sant Miquel dels Reis en aquesta edició. El cicle finalitzarà el 20 de maig amb la periodista Rosa Montero.

La trobada, gratuïta amb reserva prèvia, està adreçada a grups de Primària, ESO i Cicles Formatius, Batxillerat, Escoles d’Adults, associacions culturals i clubs de lectura. El nombre màxim d’alumnes per grup és de 60. Els encontres comencen a les 12 h i van precedits d’una visita guiada opcional al Monestir de Sant Miquel dels Reis, que es farà a les 10 h. En alguna de les sessions encara hi ha places disponibles per a aquells centres escolars, clubs de lectura o associacions culturals que hi vulguen participar. Per fer-ho, els docents han de contactar amb la Biblioteca Valenciana al telèfon 963 87 40 00 o al correu-e bv@gva.es. Els particulars poden assistir-hi sense necessitat de reserva.

Aquesta activitat s’emmarca dins les iniciatives que la Biblioteca Valenciana Nicolau Primitiu duu a terme per promoure la lectura. Juntament amb als encontres s’organitzen altres propostes literàries com tallers, recitals, exposicions, lectures dramatitzades o publicacions sobre la didàctica de la lectura, entre altres.