Extraordinària Notícia: La FBFL guanya la Medalla d’Or al Mèrit de les Belles Arts!

La FBFL guanya la Medalla d’Or al Mèrit de les Belles Arts!

Amb una immensa alegria i gratitud, compartim amb tots vosaltres una notícia que ens omple de satisfacció: la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura (FBFL) ha estat distingida amb la Medalla d’Or al Mèrit de les Belles Arts pel Ministeri de Cultura d’Espanya. Aquest reconeixement prestigiós és fruit dels esforços incansables i la col·laboració fonamental de tots els nostres valuosos col·laboradors, incloent-hi patrocinadors, professorat, escriptors, bibliotecaris, animadors i il·lustradors.

Importancia d’aquesta Medalla d’Or al Mèrit de les Belles Arts

La Medalla d’Or al Mèrit en les Belles Arts és una medalla que concedix el Govern d’Espanya a proposta del Ministeri de Cultura d’Espanya a aquelles persones o corporacions, institucions, persones jurídiques, organismes o entitats públliques o privades que destaquen en els camps de la cultura que hagen prestat notoris servicis en el foment, desenvolupament o difusió de l’art o en la conservació del patrimoni artístic.

Un homenatge a la promoció de la lectura i cultura valenciana

La Medalla d’Or és un testimoni vibrant dels esforços dedicats de la FBFL en la promoció de la lectura i la cultura en la llengua dels valencians. Cada aportació i suport dels nostres col·laboradors ha estat clau per a aconseguir aquest reconeixement tan destacat.

Des dels seus inicis, la FBFL ha estat un far de llum, il·luminant el camí en el foment de la lectura i la preservació de la cultura valenciana. Les contribucions apassionades dels nostres col·laboradors han possibilitat la realització d’una àmplia gamma d’activitats i campanyes que han enriquit la societat valenciana.

La col·laboració de molta gent i institucions, clau de l’èxit

Aquesta distinció no seria possible sense la col·laboració crucial d’institucions, empreses i particulars que han contribuït al nostre èxit. Estem profundament agraïts per aquest suport continuat. Amb la vostra ajuda, volem seguir treballant junts en la promoció de la lectura i la riquesa cultural de la societat valenciana.

Continuem avançant amb aquesta espenta!

La FBFL està emocionada de continuar amb aquesta espenta positiva, amb la determinació de fer créixer el nostre compromís amb la lectura i la cultura amb gratitud cap a tota la gent que ho ha fet possible.