La Fundació Bromera presenta el llibre ‘Fem visible la LIJ’

Els assistents seran obsequiats amb la publicació en l’acte de presentació, en el qual participaran Irene Rodrigo, Arantxa Bea, Lourdes Toledo i Joan Portell Rifà

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura presentarà el llibre Fem visible la LIJ. Reflexions sobre la literatura infantil i juvenil valenciana durant la celebració d’una taula redona que tindrà lloc el dijous 11 de maig, a les 18.00 h, a la Biblioteca Pública de València Pilar Faus (c/ Hospital, 13).

L’acte comptarà amb la participació de les escriptores i periodistes Irene Rodrigo i Lourdes Toledo; la directora de la revista Faristol, Arantxa Bea, i el doctor en Didàctica de la Llengua i la Literatura, Joan Portell Rifà. A més, en finalitzar la taula redona, es procedirà a l’entrega del Premi Llegir 2022 i els assistents seran obsequiats amb el llibre.

Fem visible la LIJ és un recull d’articles escrits per professionals del món del llibre i el periodisme sobre diferents temes vinculats a la Literatura Infantil i Juvenil (LIJ) amb l’objectiu de donar a conéixer i reivindicar la nostra literatura per a infants i joves.

Els textos formen part de la campanya «Fem visible la LIJ», impulsada per la Fundació Bromera amb l’objectiu d’incrementar la presència de la LIJ valenciana en els mitjans de comunicació.

Els autors i les autores dels articles són Xavier Aliaga, Joanjo Garcia, Lourdes Toledo, Violeta Tena, Germán Machado, Irene Verdú Muñoz, Joan Portell Rifà, Juli Capilla, Fina Girbés, Ximo Montanyés, Josep Franco, Irene Rodrigo Martínez, Lucía Márquez Martínez, Immaculada Cerdà, Mariló Àlvarez Sanchis, Núria Vizcarro Boix, Susanna Lliberós, Francesc Felipe, Jesús Huguet, Joan Borja, Jaume Monzó, Clara Berenguer, Beatriu Tortosa, Cristina Chumillas, Amparo Pons, Francesc Gisbert, Maite Fernández, Arantxa Bea, Marta Meneu-Borja i Josep Antoni Fluixà.

L’obra, de caràcter no venal, pretén retre homenatge als nostres professionals de l’escriptura i la il·lustració, a les editorials del nostre territori que publiquen llibres infantils i juvenils i als mitjans de comunicació valencians, que tenen un paper clau en la divulgació de les seues obres.