La Fundació Bromera organitza el cicle digital #TrobadesEntreLínies

Les sessions tindran lloc, en directe i simultàniament, a les 19 h, al canal de YouTube i a la pàgina de Facebook de l’entitat sense ànim de lucre

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura posarà en marxa, a partir del 24 de setembre, les #TrobadesEntreLínies, un cicle de trobades digitals amb escriptors i escriptores emmarcat dins de la campanya d’animació lectora «Clubs de lectura. Entre línies». Les sessions es desenvoluparan, en directe i simultàniament, al canal de YouTube i a la pàgina de Facebook de l’entitat.

Les trobades són gratuïtes i estan adreçades tant als clubs de lectura com al públic en general. Aquestes tindran lloc del 24 de setembre al 8 d’octubre a les 19 h i la primera serà amb Martí Domínguez, sobre la seua última novel·la: L’esperit del temps.

A Domínguez li seguiran els escriptors i escriptores Gemma Pasqual (25 de setembre, Viure perillosament), Anna Moner (28 de setembre, La mirada de vidre), Vicent Usó (29 de setembre, No sabràs el teu nom), Xavier Aliaga (30 de setembre, Les quatre vides de l’oncle Antoine), Núria Cadenes (1 d’octubre, Guillem), Joan Carles Ventura (2 d’octubre, Em diuen Fletxa), Eva Baltasar (5 d’octubre, Boulder), Anna Maria Villalonga (6 d’octubre, Els dits dels arbres) i Manuel Baixauli (7 d’octubre, Ignot). També hi participarà Jordi Martín Lloret, editor de Més Llibres, que parlarà sobre l’obra Tres dones, de Lisa Taddeo, el 8 d’octubre.

A més, el cicle comptarà amb la participació de Mariola Nos, gestora cultural i coordinadora de diversos clubs de lectura, i d’Irene Rodrigo, periodista especialitzada en literatura, que s’encarregaran de presentar i entrevistar als autors i autores.

La campanya «Clubs de lectura. Entre línies» va ser impulsada en 2019 per la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura amb l’objectiu d’estimular la creació i dinamització de clubs de lectura en valencià entre la població adulta en biblioteques, llibreries i Centres de Formació de Persones Adultes (CFPA).

Programa d’activitats

Inscripcions