Guanyadors del concurs de dibuix de la revista «Llegim?»

Amb una gran emoció i alegria avui compartim les brillants creacions que hem rebut per al nostre concurs de dibuix de la revista «Llegim?», una celebració de la creativitat i la imaginació dels joves artistes.

Després de moltes hores d’admiració davant de les obres mestres que ens han arribat, el jurat ha arribat a una decisió difícil, ja que cada dibuix reflecteix el talent i la passió dels nostres joves lectors. Volem agrair a tots els participants per compartir la seua visió i inspiració amb nosaltres.

Sense més dilació, anunciem amb entusiasme els quatre guanyadors del concurs de dibuix:

1a guanyadora: Andrea Medina – El seu dibuix captiva amb colors vibrants i detalls encantadors, creant un món màgic que ens transporta a la seva imaginació.

2n guanyador: Mathias Prieto – Amb una habilitat excepcional, aquest artista ha capturat l’essència de la nostra revista amb una obra plena d’energia i joia.

3r guanyador: Alejandro García – La creativitat d’aquest jove prodigi ens ha deixat sense paraules. El seu dibuix destaca per la seva originalitat i perspicàcia.

4a guanyadora: Alba Mora – Les seves creacions, com petites joies, han capturat el somni que és la infantesa, amb colors que ballen i somriures que il·luminen el camí.

Volem felicitar no només als guanyadors, sinó a tots els participants. Cada dibuix és una obra d’art única i especial. El vostre esforç i dedicació no passen desapercebuts i estem agraïts de tenir una comunitat tan talentosa. Cada dibuix ha estat un raig de llum, i volem agrair a tots els participants per la seva contribució.

Els guanyadors rebran els seus premis en breu. Un membre de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura us contactarà.

Gràcies per ser part d’aquesta meravellosa aventura artística amb nosaltres, continuem fomentant la creativitat i la passió pels arts entre els nostres joves lectors.

Guanyadors del concurs de dibuix de la revista «Llegim?» |

Dibuixos dels guanyadors