Àngels Castelló Martínez, guanyadora del Premi Carmelina Sánchez-Cutillas de Novel·la i Prosa Creativa 2024 dels Premis Literaris Ciutat d’Altea.

En 2021, va guanyar el segon Premi Llegir, convocat per la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura.

Una notícia destacable! El dissabte passat, la Fundació Bromera va assistir a la gala de lliurament dels Premis Literaris Ciutat d’Altea i, la sorpresa va ser, quan anunciaren el nom de la guanyadora del Premi Carmelina Sánchez-Cutillas de Novel·la i Prosa Creativa 2024.

La premiada d’aquest prestigiós guardó, convocat per l’Ajuntament d’Altea i dotat amb 5.000€, va ser la jove escriptora del Camp de Mirra, Àngels Castelló Martínez, qui en 2021, va guanyar el segon Premi Llegir, convocat per la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura.

Per a la Fundació Bromera és gratificant saber que va tindre un paper fonamental en el desenvolupament de la seua carrera literària, ja que, la pròpia guanyadora va manifestar que guanyar en 2021 el Premi Llegir, l’havia encoratjat a continuar explorant el seu talent en altres certàmens literaris.

Aquest és el compromís de la Fundació: impulsar i fomentar el talent emergent per això, ens alegrem molt de veure-la progressar com a escriptora i assolir nous èxits literaris.

Una vegada més, felicitats a Angels Castelló Martínez pel merescut reconeixement. Li desitgem el millor en els seus futurs projectes literaris!

Enhorabona per l’èxit de convocatòria a l’Ajutament d’Altea, a la resta de guanyadors de les distintes modalitats i, com no, felicitats per l’excel·lent organització a l’amfitrió Joan Borja Sanz.