Convocades les ajudes per a l’adquisició de fons bibliogràfic

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha convocat les subvencions per a l’adquisició de material bibliogràfic per a les biblioteques i agències de lectura. Pots llegir la convocatòria completa de les ajudes ací, però hauràs de tindre en compte que:

• El termini per a sol·licitar l’ajuda és del 8 de juny al 6 de juliol.
  • Un 30% de l’import sol·licitat, com a mínim, ha de ser per a llibres en valencià.
  • Hauràs de presentar una despesa mínima de 600 euros.
  • Es poden subvencionar els lots de llibres per als clubs de lectura.

Si necessites assessorament sobre com dinamitzar les sessions del club de lectura, pots escriure’ns a l’adreça electrònica contacte@fundaciobromera.org.

Aprofitem per a anunciar-te que estem preparant amb molt d’entusiasme un cicle de trobades amb escriptors i escriptores perquè tu i el teu club de lectura pugueu conéixer alguns dels nostres autors i autores més importants. L’activitat serà gratuïta i estarà oberta a qualsevol persona interessada. Molt prompte et contarem més detalls!