La Fundació Bromera renova el seu Consell Assessor

S’incorporen al Consell Assessor de la FBFL persones amb notable trajectòria en la promoció de la lectura

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura ha incorporat nous membres al seu Consell Assessor amb l’objectiu de reflexionar, estudiar i proposar al consell de direcció iniciatives, campanyes i accions que ajuden al compliment dels objectius de l’entitat. Amb aquests objectius s’integren al Consell professionals de reconegut prestigi del món del llibre, l’ensenyament, les biblioteques, l’animació a la lectura i la lectura.

Entre els nous integrants es troba Jovi Lozano-Seser, periodista, escriptor i gestor cultural. La seua trajectòria professional abraça dues dècades focalitzades especialment en el periodisme, la gestió cultural, i la comunicació radiofònica.

També s’uneix al consell Maria Viu, secretària tècnica al Consell Escolar de la Comunitat Valenciana, i que té una dilatada experiència en el món de l’edició i en el de l’ensenyament públic.

Igualment, la FBFL a partir d’ara comptarà amb l’assessorament de Carme Navarro , persona amb una notable trajectòria en el foment de l’hàbit de la lectura ha dinamitzat i gestiona nombrosos clubs de lectura. Ha participat en jornades i congressos relacionats amb l’animació lectora.

També s’ha de destacar la incorporació de Gonçal López-Pampló, professor universitari, expert en gestió i investigació en el camp literari, que ha participat molt activament en la campanya “Llegir en valencià”, dissenyant-ne els continguts i supervisant el model lingüístic d’aquesta coneguda campanya en la que participa cada any Levante-EMV.

Lola Moreno, professora i autora de llibres de text, aportarà el seu coneixement en el terreny de la literatura i l’aprenentatge de l’idioma propi dels valencians.

Felip Kervarec aporta la seua experiència com a animador sociocultural, contacontes i professor. Un altre dels nous assessors és Borja Fuster, bibliotecari i arxiver. En la seua trajectòria professional destaquen les accions encaminades a estendre el gust per la lectura entre la ciutadania.

Marta Estrelles, un altre dels nous membres del Consell Assessor de la FBFL, és periodista i professora d’ensenyament secundari. Ha excel·lit en el camp de la divulgació de les eines i procediments per a incentivar la lectura.Cristina Marqués, finalment, aportarà el seu coneixement del món dels mitjans de comunicació i la seua vinculació a la cultura i la llengua dels valencians. Cristina és professora i ha sigut dinamitzadora de tertúlies literàries en la comunitat educativa i impulsora de diverses iniciatives de foment de l’hàbit lector.

La Fundació Bromera renova el seu Consell Assessor |

Nous membres del Consell Assessor de la FBFL.