La Fundació Bromera impulsa la segona edició de les #TrobadesEntreLínies

Les sessions, que tindran lloc a les 18 h, simultàniament al canal de YouTube i a la pàgina de Facebook de l’entitat, comencen el 19 de febrer amb Dones sense nom, de Silvestre Vilaplana

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura ha posat en marxa la segona edició de les #TrobadesEntreLínies, un cicle d’encontres digitals amb escriptors i escriptores emmarcat dins de la campanya d’animació lectora «Clubs de lectura. Entre línies». Totes les sessions es desenvoluparan a les 18 h, en directe i de forma simultània, al canal de YouTube (Fundació Bromera) i a la pàgina de Facebook (@fundaciobromera) de l’entitat.

Les trobades són gratuïtes i estan adreçades tant als clubs de lectura com al públic general. Aquestes tindran lloc entre febrer i maig de 2021 i la primera serà el 19 de febrer amb Silvestre Vilaplana, qui ens parlarà de la seua última novel·la, Dones sense nom.

A Vilaplana el seguiran els escriptors i les escriptores Muriel Villanueva (12 de març, amb Semiidèntics), Mariló Àlvarez Sanchis (2 d’abril, amb La taxidermista d’emocions) i Joanjo Garcia (14 de maig, amb Els adeus del Jaguar). A més, el divendres 23 d’abril, Dia del Llibre i els Drets d’Autoria, hi haurà una sessió especial en homenatge a Carmelina Sánchez-Cutillas sobre l’obra Matèria de Bretanya. Joan Borja, escriptor i doctor en Filologia Catalana, serà l’encarregat d’analitzar la novel·la ambientada a Altea.

A més, el cicle comptarà amb la participació de Mariola Nos, gestora cultural i coordinadora de diversos clubs de lectura, i Irene Rodrigo, periodista especialitzada en literatura, que s’encarregaran de presentar i entrevistar els autors i les autores. El programa es pot descarregar ací.

Enguany, com a novetat, la Fundació Bromera sortejarà dos lots de llibres entre totes aquelles persones que facen preguntes als autors i les autores de les #TrobadesEntreLínies durant les connexions en directe. Les bases del concurs es poden consultar en la pàgina de Facebook de l’entitat.

Inscripcions