La Fundació Bromera ret homenatge a Carme Miquel i al festival Poefesta en els Premis al Foment de la Lectura

Les escultures es lliuraran divendres en el transcurs d’un sopar que tindrà lloc a l’Hotel NH Las Artes de València i que reunirà més de 200 persones

La Fundació Bromera lliurarà divendres els seus Premis al Foment de la Lectura 2019 a l’escriptora Carme Miquel, en la modalitat individual, i al festival de poesia d’Oliva Poefesta, en la col·lectiva. L’Hotel NH Las Artes de València reunirà a partir de les 20.30 h més de 200 persones procedents del món de la política, la cultura i l’educació en aquest sopar que ret homenatge a dos agents culturals que han treballat incansablement per la difusió de la nostra llengua i la nostra literatura en les darreres dècades.

Els Premis Fundació Bromera al Foment de la Lectura, convocats enguany per tercera vegada, distingeixen aquelles persones i entitats o esdeveniments que, gràcies al seu impuls vital, representen els valors i els objectius que promou l’entitat sense ànim de lucre, com ara el foment de la lectura i l’ús del valencià.

El sopar estarà amenitzat amb l’actuació musical d’Aitana Ferrer. Acompanyada del compositor Enric Murillo, presentarà l’acte i interpretarà algunes peces musicals durant la vetlada. En el transcurs de la gala, els guardonats seran obsequiats amb una delicada escultura dissenyada per l’artista Ramon Pla, inspirada en la sensació de llibertat que aporta la lectura.

Amb motiu de la tercera edició dels premis, la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, entitat de caràcter cultural i sense finalitat lucrativa impulsada l’any 2002, ha editat un llibre que conté un perfil i una entrevista a Carme Miquel, realitzada per Albert Vicent, cap de la Unitat de Projecció Social d’À Punt, i un reportatge sobre la Poefesta de la periodista Puri Naya. Aquest llibre es lliurarà a tots els assistents.