Obert el termini d’inscripció de la jornada «Com potenciar la lectura en un entorn digitalitzat»

L’activitat, adreçada a personal docent i homologada per la Conselleria d’Educació, tindrà lloc l’11 de maig a l’IES Benlliure de València

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura celebrarà l’11 de maig la jornada formativa «Com potenciar la lectura en un entorn digitalitzat», adreçada a personal docent i a estudiants universitaris. El director del Centre d’Educació i Noves Tecnologies de la Universitat Jaume I de Castelló, Jordi Adell, serà l’encarregat d’inaugurar el curs amb la conferència «TIC i educació: On estem? On anem?». El presentarà la subdirectora de Levante-EMV, Isabel Olmos.

L’activitat, que tindrà lloc al Saló d’Actes de l’IES Benlliure de València, començarà a les 9.15 h. Després de la ponència inaugural, hi haurà el taller «Aventura’t amb la lectura: llibres i tecnologia a l’aula», a càrrec de Pilar Garcia i Alícia Martí, professores del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la UV. Luis Illueca professor del Departament de Ciències de l’Educació de la Universitat Cardenal Herrera, tancarà les sessions del matí amb «Entendre el que es llig», sobre lectura comprensiva i treball cooperatiu.

De vesprada Jaume Centelles, mestre i col·laborador en diversos mitjans de comunicació, explicarà als assistents com els dispositius digitals poden afavorir l’aprenentatge. Tancarà la jornada Sandra Capsir, periodista i coordinadora del projecte «Emociona’t amb la lectura», amb el taller didàctic «Bibliotubers a l’aula. Llegir, parlar i compartir».

Inscripcions fins al 30 d’abril

La jornada «Com potenciar la lectura en un entorn digitalitzat» està homologada per la Conselleria d’Educació, Cultura, Investigació i Esport. Les inscripcions podran formalitzar-se fins al 30 d’abril, inclòs, en el web www.trobadaprofessorat.org, on es troba disponible tota la informació de l’esdeveniment. El preu de la inscripció és de 12 euros i els estudiants universitaris estan exempts d’abonar la matrícula.

L’aneguet lleig Següent:
L’aneguet lleig