Tangram

Tangram és un llibre per a lectors d’Infantil i primer de Primària. Un llibre amb l’objectiu de mostrar-nos la necessitat d’integració de totes les persones en la societat, amb independència de les seues capacitats i de les seues diferències. Un noble objectiu que l’autor, Adrià Navarro, aconsegueix mostrar-nos amb una història senzilla, però, alhora, interessant, divertida i poètica. Els personatges són figures geomètriques. Els quadrats i els triangles són els protagonistes principals que representen els personatges valorats per tot el món. En contraposició, trobem el romboide, l’element marginat. No obstant això, aquest últim personatge és essencial per a resolució del conflicte narratiu. De fet, sense el contrapunt del romboide la història resultaria inexistent. L’autor, per tant, ha sabut plasmar l’objectiu social proposat en un text literari i l’il·lustrador, Pau Àlvarez, ha completat el treball molt encertadament amb els seus dibuixos.

TÍTOL Tangram
AUTORAAdrià Navarro