Premi Llegir 2017

PREMIS_LLEGIR_2015_WEB

La Fundació Bromera convoca anualment el Premi Llegir que vol estimular treballs de creació sobre la importància de la lectura. Ací podreu consultar les bases d'aquest premi i d'altres, i també podreu llegir els articles guanyadors al llarg de les edicions anteriors.

Premi Fundació Bromera al Foment de la Lectura 2017

En 2017, el consell del Patronat de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura ha decidit posar en marxa el Premi Fundació Bromera al Foment de la Lectura, un guardó que distingirà aquelles persones o entitats que, gràcies al seu impuls vital, representen els valors i els objectius que promou aquesta entitat sense ànim de lucre, com ara el foment de la lectura i l’ús del valencià.

I Concurs Escolar de Microrelats

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura posa en marxa el I Concurs Escolar de Microrelats amb la finalitat d’estimular els treballs de creació sobre la importància de la lectura a través d’històries que ajuden a conscienciar sobre la lectura com a valor fonamental i també a promocionar l’ús del valencià.

Anna Rubio Fandos guanya el Premi Llegir 2016

IMG_6978

La professora de valencià Anna Rubio Fandos és la guanyadora del Premi Llegir 2016 per l'article «Bona nit, Tirant». Mentre que el també ensenyant Dídac Botella i l'escriptor Juli Capilla han aconseguit el segon i el tercer premi gràcies als textos «Llibretat» i «La lectora clarivident».

Bases Premis d'Innovació Educativa Ciutat d'Alzira 2016

premisinnovacioeducativa2016

Descarrega't les bases del XI Premi d'Experiències Foment de la Lectura «Ciutat d’Alzira» i del XVIII Premi d’Experiències d’Innovació Educativa «Ciutat d’Alzira». Les experiències i els treballs aspirants als premis convocats s’hauran de presentar fins al dia 31 d'octubre de 2016.

Bases PDF

Pàgina 1 de 8