MALETA ROJA 1- Educació Infantil (4 anys)

Correu electrònic Imprimeix PDF

Destinatari: Xiquets de 4 anys

Descripció: Les maletes de colors per a fer lectors viatgen per totes les comarques i visiten tots els centres que les sol·liciten, amb la finalitat de facilitar un encontre estimulant entre els llibres, la lectura, els mediadors (bibliotecaris, mestres, pares i mares...) i els xiquets i les xiquetes que participen.

• 2 maletes de color blau per als xiquets i xiquetes d’Educació Infantil (0-3 anys)
  • 2 maletes de color roig per als xiquets i xiquetes d’Educació Infantil (4 i 5 anys)
  • 2 maletes de color taronja per als xiquets de primer cicle de Primària (6 i 7 anys)
  • 2 maletes de color groc per als xiquets de segon cicle de Primària (8 i 9 anys)
  • 2 maletes de color verd per als xiquets de tercer cicle de Primària (9 i 10 anys)

Què hi ha dins de cada maleta?

• 30 contes, àlbums il•lustrats i llibres, tots de diverses temàtiques, editorials, autors, il•lustradors, etc. i adequats al nivell de competència lectora dels destinataris.
  • Propostes didàctiques i materials didàctics.
  • El llibre de les experiències, on els xiquets inclouen suggeriments, experiències, missatges, fotos i aportacions.
  • Documentació per al mediador, on ens deixen constància de l'opinió que tenen respecte al funcionament general de l'activitat.

Cóm es presenten les maletes?

L'arribada de la maleta i la seua presentació la duen a terme personatges fantàstics que realitzen una activitat d'animació a la lectura directament amb els xiquets. Les maletes de color blau i roig, que van adreçades a xiquets d'Educació Infantil, i la de color taronja, destinada al primer cicle de Primària, estan presentades pel mussol Nicanor, un mussol molt lector. La sessió dura aproximadament mitja hora, una hora com a màxim, i hi ha d'haver com a molt 50 xiquets per sessió.

Què hem de fer si volem que ens visiten les maletes?

- Omplir el formulari de sol•licitud formal i enviar-lo a la Fundació Bromera mitjançant el sistema establert en la web www.fundaciobromera.org.

La maleta es quedarà al vostre centre durant quatre setmanes lectives. Concretareu amb nosaltres una data exacta per a la presentació de la maleta als xiquets i una altra data per a la recollida.

- Fer l'inventari abans i després de treballar la maleta. És imprescindible fer l'inventari de tot el material i dels llibres una vegada arribe la maleta al centre i abans de la data de recollida per tal d'assegurar-se que està tot el material.

- Tornar tots els llibres en perfectes condicions. En cas d'extraviar-ne o deteriorar-ne algun, el centre es farà càrrec de reposar-lo o restaurar-lo abans de la data de recollida.

- Omplir un full del llibre d'experiències i suggeriments. Podeu incloure fotos, valoracions de llibres, dibuixos i altres activitats interessants dutes a terme al vostre centre perquè les puguen realitzar altres persones.

Condicions de lloguer:

Maleta

Despeses mensuals

Bonificació Fundació

Les quatre maletes

ENVIAMENT+

INVENTARI

PRESENTACIÓ

Maleta infantil

(roja)

Maleta 1r Cicle (taronja)

Maleta 2n Cicle