Catàleg de formació

La Fundació Bromera disposa d'un nou catàleg de formació amb cursos, exposicions, recursos didàctics i assessorament personalitzat sobre tertúlies literàries, estratègies per a introduir el teatre a les aules, tècniques per a fomentar la creativitat literària, l'ofici d'escriptor i el d'il·lustrador.

QUI SOM?

La Fundació Bromera per al Fometn de la Lectura és una entiat de caràcter cultural i sense ànim de lucre que compta amb una trajectòria cultura avalada per nombroses entitats i institucions públiques i privades.

OBJECTIUS

• Promoure i potenciar l'ús del valencià.
  • Fomentar activitats sobre el llibre i la lectura.
  • Formar mediadors: personal de biblioteques, docents, estudiants, etc.

A QUI ENS ADRECEM?

• A gestors culturals i mediadors, és a dir, tècnics culturals, docents, bibliotecaris i llibreters, entre d'altres.
  • A famílies.
  • A lectors.

A continuació us detallem sessions de formació dirigides a professorat, bibliotecaris, llibreters, tècnics culturals, estudiants universitaris i altres mediadors, així com les activitats que us oferim des de la Fundació Bromera per al Foment de la Lecturas. Si voleu més informació, concretar aquestes activitats o concretar-ne les condicions, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la o al telèfon 962 459 704.

Descarrega el catàleg de formació: