Obert el termini d’inscripció per al X Congrés d’Educació

X_Congres_Educacio_Mini

L'Alcúdia acollirà els dies 28, 29 i 30 de setembre la desena edició del Congrés d'Educació Josep Lluís Bausset, titulat «Deu anys de congressos i més».

X_Congres_Educacio

Data: 28, 29 i 30 de setembre de 2017.

Lloc: Casa de la Cultura de l'Alcúdia.

OrganitzaRobert Martínez Correcher, mestre del CEIP Les Comes (l’Alcúdia); Miquel A. Puig Cuadau, director del CEIP Les Comes (l'Alcúdia) i representant de CCOO PV; Eva M. Sanz Sala, directora del CEIP Heretats (l’Alcúdia); Gustavo Sanchis Sanchis, director del CEIP Batallar (l'Alcúdia); Irina Martínez Jordán, directora de l'Escola Infantil Municipal (l'Alcúdia); Ferran Josep Herrero Briz, director de l'IES Els Évols (L'Alcúdia); José Carlos RodríguezGavela López, director del CEIP Gil i Hervàs (Benimodo); Luis Suñer Penalva, orientador educatiu; Íñigo Benítez Castaño, exinspector d’Educació Secundària; Josep A. Escútia Bosch, exdirector del CEIP Heretats (l’Alcúdia); Josep A. Fluixà Vivas, director de la Fundació Bromera; German Nando Rosales, representant de l’STEPV; Francesc A. Martínez Gallego, professor de la Universitat de València; Pilar Huertas Villarroya, regidora d’Educació a l'Ajuntament de l’Alcúdia; Toni Benavent Clemente, regidor de Cultura a l'Ajuntament de l’Alcúdia, i Andreu Salom Porta, alcalde de l'Alcúdia.

Col·labora: Fundació Bromera, Universitat de València, Edicions Bromera, CCOO PV, STEPV i C340.

Patrocina: Ajuntament de l'Alcúdia.

Preu: 20 euros.

Programa del X Congrés d’Educació

Vull inscriure’m en el congrés!