Obert el termini d’inscripció per a les X Jornades Socioeducatives de Sueca

imageFUSTER

El pròxim dijous 27 d’abril el Centre Cultural Bernat i Baldoví acollirà les X Jornades Socioeducatives de Sueca, una iniciativa organitzada pel Servei d'Orientació Educativa i Familiar i per la Regidoria d'Educació de Sueca, amb la qual col·labora la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura.

Ja està obert el termini d’inscripció a aquestes Jornades, els assistents a les quals podran recollir les seues acreditacions eixe mateix dia a partir de les 18 h. Seguidament, tindrà lloc la inauguració de l’acte amb la ponència titulada Emocions i sentiments des de la neurociència. El model dialògic de resolució de conflictes per a un desenvolupament lliure de violència. La conferència estarà a càrrec de la doctora Sandra Racionero, investigadora al Laboratori de Neurociència Humana Ramón y Cajal i cap del Departament de Psicologia de la Universitat de Loyola (Andalucia).

Aquestes Jornades va dirigides als professores i professores dels centres educatius, als pares i mares d’alumnes i a totes les persones interessades en el món de l’educació i en el camp de la neurociència. Donada la limitació d’aforament del Centre Bernat i Baldoví, per assistir a l’acte cal emplenar una butlleta que s’ha d’entregar al Gabinet Psicopedagògic de Sueca. Podeu descarregar la butlleta en el següent enllaç:

Descarrega la butlleta d'inscripció:

Descarrega el programa de les Jornades:

imageFUSTER