Activitats formatives

Una de les tasques principals de la Fundació Bromera és la formació de gestors culturals i mediadors (tècnics culturals, docents, bibliotecaris, llibreters, pares...) mitjançant l’organització de cursos, jornades, conferències, cicles, presentacions de llibres i tallers. La nostra formació està acreditada per diverses universitats i entitats públiques que permeten l’obtenció de crèdits als estudiants i certificats oficials per als  docents  i la resta de llicenciats i diplomats.

Obert el termini d’inscripció per a les X Jornades Socioeducatives de Sueca

imageFUSTER

El pròxim dijous 27 d’abril el Centre Cultural Bernat i Baldoví acollirà les X Jornades Socioeducatives de Sueca, una iniciativa organitzada pel Servei d'Orientació Educativa i Familiar i per la Regidoria d'Educació de Sueca, amb la qual col·labora la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura.

Darrera actualització de divendres, 21 d'abril de 2017 08:03 Llegiu-ne més...

Xarrada sobre l’Espai Joan Fuster al MUMA

imageFUSTER

El saló d'actes del Museu Municipal d'Alzira (MUMA) acull la xarrada «Espai Joan Fuster. Obert i plural», a càrrec de Salvador Ortells Miralles, coordinador de l'Aula Didàctica de Cultura Contemporània Joan Fuster.

Darrera actualització de dimecres, 30 de novembre de 2016 16:56 Llegiu-ne més...

Diploma en Cultura, Lectura i Literatura per a infants i joves

6a_Edici_Diploma_de_Cultura_Lectura_i_Literatura_Infantil_i_Juvenil_-_MINI_2

Les sessions formatives es desenvoluparan a l’aula virtual de l’Adeit entre l’octubre del 2016 i el maig del 2017.

Llegiu-ne més...

Diploma d'Educació Lectora i Literària en el segle XXI

6a_Edici_Diploma_de_Cultura_Lectura_i_Literatura_Infantil_i_Juvenil_-_MINI_2

Les sessions formatives seran presencials i tindran lloc a la Facultat de Magisteri entre el novembre de 2016 i l'abril de 2017

Llegiu-ne més...

XI Jornades Socioeducatives de Sueca

IX Jornades Socieoeducatives de SuecaEls dies 21 i 28 d'abril tindran lloc a Sueca les IX Jornades Socioeducatives sota el titol: "Les interaccions i la participació elements claus per a l'èxit escolar" amb la participació de Rocio Garcia Carrión. Dos dies on podrem gaudir dels coneixements d'experts que ens parlaran sobre experiències educatives d'èxit i les interessants transformacions al voltant de la matèria.

Pàgina 1 de 6