Llibret de la falla municipal infantil de València 2018

Dibuixos: Miguel Hache

Pàgines: 56

Edició: 2018

«El xicotet príncep» és el títol de la falla infantil de l’Ajuntament de València 2018. L’autor del projecte i del monument faller, Miguel Hernández Agüelo –més conegut amb el pseudònim de Miguel Hache–, acostuma a inspirar-se en obres de la literatura o la pintura universals per als seus ninots. Enguany, coincidint amb el 75é aniversari de la publicació d’El xicotet príncep, l’artista ha dissenyat i elaborat la falla com un homenatge a l’obra d’Antoine de Saint-Exupéry.

La guia didàctica, elaborada amb la col·laboració de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, aprofita un recurs tan atractiu i motivador com són les Falles per a aprofundir en el coneixement d’una obra literària i promoure tant el gust per llegir com el plaer de la contemplació d’una obra artística. El quadern està dirigit a l’alumnat de segon i tercer cicle de Primària, encara que també podria ser treballat en primer cicle de Secundària.