Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2015

Correu electrònic Imprimeix PDF

Quadern didàctic commemoratiu Abril, mes del llibre 2015

diallibre15gran

Des de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura volem sumar-nos a les commemoracions literàries del 2 d’abril, i del 23 d’abril, Dia Internacional del Llibre i dels Drets d’Autor. És per això que, amb el lema «Més llibres, més lliures», hem editat el cartell i la guia didàctica «Abril, mes del llibre i la lectura».

La guia didàctica «Abril, mes del llibre i la lectura», gratuïta, a color i en A4, està disponible en www.fundaciobromera.org i s’ha editat per a celebrar el Dia del Llibre i commemorar altres festivitats literàries com ara l’Any Carles Salvador. Dirigida a xiquets i xiquetes entre 8 i 12 anys, inclou fragments de textos en què les històries d’aventura, misteri, investigació i casos sense resoldre cobren protagonisme. Conté també activitats didàctiques sobre els textos, informació sobre el motiu de celebració del Dia del Llibre arreu del món, notes biogràfiques d’autors i recomanacions per edats amb detall de l’autor, l’editorial i l’any d’edició, que ajudaran els lectors a trobar els llibres a la biblioteca o la llibreria, i que també ajudaran els docents i els mediadors culturals a treballar les activitats de la guia a l’aula.

Ens agradaria que tu també et sumares a la difusió de les efemèrides literàries del mes d’abril i t’animem a posar en pràctica les activitats que t’oferim en la guia didàctica «Abril, mes del llibre i la lectura». Estem segurs que, amb aquest xicotet esforç, entre tots contribuirem a difondre les festivitats literàries tal com es mereixen.

Moltes gràcies per la teua inestimable col·laboració.

Condicions d'adquisició: Es permet la reproducció si se n'esmenta la procedència

Ací pots descarregar-te la guia didàctica en PDF i fulls solts per a imprimir-la i treballar-la directament amb l'alumnat. En aquest format podràs guardar-te-la i imprimir-ne tantes còpies com necessites. (Per a imprimir-la en A4, quan faces la impressió, has de triar impressió a pàgina completa).

Edita: Fundació Bromera, 2015
Il·lustrador de la coberta: Rocio Bonilla