Cartell commemoratiu del mes del llibre 2013

Correu electrònic Imprimeix PDF

Llegir en valencià, ara més que mai!

Cartell_Diadelllibre_13menut

Títol: Cartell commemoratiu del mes del llibre 2013

Subtítol: Llegir en valencià, ara més que mai!

Autor: Jesús Huguet. Va nàixer a València. És llicenciat en Belles Arts per la Facultat de Sant Carles de València. Allí va contactar amb el col·lectiu de dibuixants valencians 7 Monos, del qual passà a formar part l’any 2000, i va publicar sèries de còmic com «El mapa de seda» o «Les Hussards». Després de llicenciar-se, va treballar com a dissenyador gràfic i il·lustrador en diversos estudis de disseny i publicitat, fins que va descobrir el gust per la il·lustració editorial mentre residia a l’Argentina (on va col·laborar amb la revista de disseny ComTool i amb el diari Clarín, del qual il·lustrava el suplement musical). Des d’aquell moment, no ha deixat de treballar professionalment en el camp de la il·lustració i el còmic, i ha fet els dibuixos i els guions de sèries i àlbums per a editorials com Bromera, Norma, Algar, SM, Camacuc, Carena, Edicions 96 i d’altres. Ha col·laborat amb l’Acadèmia Valenciana de la Llengua fent els còmics dels escriptors de l’any i és el dissenyador oficial d’entitats i festivals com l’Agroeròtic de l’Alcúdia, el Festival de Titelles de la Ribera o la coneguda productora Albena Teatre.

Format: 50 x 70 cm

Edició: 2013

Descripció: Sota el lema «Llegir en valencià, ara més que mai», la Fundació Bromera celebra el mes d’abril i, en especial, les festivitats literàries del 2 d’abril, el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil –en record del naixement de Hans Christian Andersen–, i el 23 d’abril, el Dia del Llibre i dels Drets d’Autor.