La col·lecció «Llegir en valencià, la nostra cuina» ja està als quioscos

Vilaweb_Campanya-2018_300x300px

La Fundació Bromera per al Foment de la Lectura posa en marxa la tretzena edició de la campanya d'animació lectora «Llegir en valencià», que enguany té com a protagonistes els productes tradicionals de la cuina valenciana.

La campanya, que té com a objectiu fomentar la lectura en valencià i el coneixement de la cultura valenciana, està formada per onze llibres, cada un dels quals conta la història que, al voltant d'un producte tradicional de la cuina valenciana, han imaginat i escrit autores i autors de renom, com Vicent Sangermelando, Mercè Climent, Vicent Pascual, Aina garcia Carbó, Francesc Gisbert, Miqle Puig, Anna Moner, Elvira Cambrils, Ivan Carbonell Iglesias, Gràcia Jiménez i Salvador Vendrell.

El primer llibre de la campanya, Micalet el Pallús, s'ha repartit amb el diari Levante-EMV gratuïtament el diumenge 17 de juny i el 30 de juny amb Información. La resta de llibres es podran aconseguir cada dissabte i diumenge amb Levante-EMV i cada divendres i dissabte amb Información durant cinc setmanes per només 1 euro. El dissabte 16 de juny a Levante-EMV i el 29 de juny amb Información es repartirà la cartilla per a apegar els cupons, situats a la pàgina 64 de cada llibre. Aquesta també es podrà descarregar des de la pàgina web de la campanya. Aquells que completen la col·lecció podran aconseguir gratis un CD exclusiu amb les contalles en format d'audiollibre.

A més, cada setmana es podran guanyar diversos premis responent correctament a les preguntes proposades sobre els onze llibres de la campanya: tres vals de Consum amb un valor de 100 euros cada un, trenta vals de 15 euros per a utilitzar a Pollos Planes i vint carros d'anar a comprar de la marca Rolser.

Aquesta tretzena campanya consolida un camí de col·laboració i unió d'esforços que la Fundació Bromera va impulsar ara fa més d'una dècada i que té el suport explícit d'entitats públiques i privades, universitats, partits polítics, organitzacions econòmiques, sindicals i professionals, així com de diversos col·lectius cívics de diferent caire que aposten per un objectiu comú: millorar l'índex de lectura a la Comunitat Valenciana i que la gent llija en valencià.

Ara, llegir en valencià, més fàcil que mai!

www.llegirenvalencia.org