Obert el termini d’inscripció per al X Congrés d’Educació

X_Congres_Educacio_Mini

L'Alcúdia acollirà els dies 28, 29 i 30 de setembre la desena edició del Congrés d'Educació Josep Lluís Bausset, titulat «Deu anys de congressos i més».

X_Congres_EducacioLa Fundació Bromera participa, un any més, en aquesta iniciativa que destaca el paper fonamental de la lectura i la literatura en l'educació.

El president de la Fundació Cultura de Pau, Federico Mayor Zaragoza, serà l'encarregat d'obrir el congrés amb una ponència titulada «Apressant: educació per a ser lliures i responsables». A continuació, l'escriptora Isabel-Clara Simó ens transmetrà, amb el seu discurs, l'«Amor a la lectura i l'escriptura».

El divendres, la investigadora d'ERI Lectura Gemma Lluch amenitzarà la vesprada amb «Llegendes, dubtes i dades sobre la lectura en pantalla», i la directora de la Institució de les Lletres Catalanes, Laura Borràs, reflexionarà sobre les transformacions de la lectura amb «Del còdex a les pantalles». Aquesta última ponència serà presentada pel director de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, Josep Antoni Fluixà.

Finalment, la doctora en Tecnologia Educativa Mar Camacho se centrarà en «Els dispositius mòbils a l'educació», i el doctor en Antropologia Manuel Delgado tancarà el congrés amb una ponència titulada «El valor dels valors. L'educació ètica en la societat contemporània».

El preu de la inscripció al congrés, que tindrà lloc a la Casa de la Cultura de l'Alcúdia, és de 20 euros. L'activitat serà homologada per la Direcció General de Personal de la Conselleria d'Educació.

Programa del X Congrés d’Educació

Vull inscriure’m en el congrés!