Preinscriu-te en el Diploma d’Especialització en Cultura, Lectura i Literatura de la Universitat de València

DIPLOMA_UV

La Fundació Bromera participa en la setena edició del Diploma d'Especialització en Cultura, Lectura i Literatura per a Xiquets i Joves que imparteix la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València.

Postgrau_1213El curs consta de 25 crèdits i està adreçat a docents de Secundària i Primària, personal de biblioteques, treballadors d’editorials, treballadors de les àrees culturals dels ajuntaments i graduats en Filologia, Documentació, Pedagogia i Magisteri.

El postgrau tractarà temes com la literatura infantil i juvenil en Internet, el món editorial, la lectura per a infants i joves a la premsa, l’animació a la lectura, el pla de lectura o els models de bones pràctiques, entre altres.

Les classes es faran en línia per mitjà de l’Aula Virtual d’ADEIT, des d’on l’alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements, independentment del moment i el lloc on es troben. Durant la formació, els estudiants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna.

El termini de preinscripció està obert fins al 22 de setembre i el preu de la matrícula són 595 euros. El curs comença l’octubre del 2017 i acaba el maig del 2018.

Vull saber més!