La Fundació Bromera atorga dos dels premis que convoca la Sala Russafa

SALA RUSSAFA

La Fundació Bromera va participar el passat diumenge 25 de juny en l'entrega dels Premis del Públic que la Sala Russafa lliura des de fa sis anys.

PREMIS_PUBLIC_SALA RUSSAFA

L'entitat cultural va atorgar el Premi Fundació Bromera al Millor Treball Escolar a Albert Moreno Orengo, del Col·legi San Luis Gonzaga, i al Millor Col·legi en Campanya Escolar, que va ser per al Centre Educatiu Gençana.

El gerent de la Sala Russafa, Juan Carlos Garés, va explicar que esta iniciativa va nàixer amb un doble propòsit: pal·liar l'absència de reconeixements oficials als professionals de les arts escèniques i involucrar el públic en la programació de la sala.

En total s'han lliurat 10 guardons als millors espectacles de la temporada. Després de cada representació, els espectadors havien d'emplenar una papereta en què puntuaven de l'1 al 10 l'obra que acabaven de veure.

En acabar la temporada, s'ha realitzat un recompte de tots els vots recollits i s'ha extret una nota mitjana de cada espectacle. Este sistema s'ha utilitzat en 6 de les 10 categories. En la resta, ha sigut la Sala Russafa i els patrocinadors els qui n'han fet la valoració.