Oberta la preinscripció del Diploma d’Educació Lectora i Literària de la UV

DIPLOMA_UV

La Fundació Bromera col·labora en la quarta edició del Diploma d'Educació Lectora i Literària al Segle XXI, un títol propi de postgrau que organitza la Facultat de Magisteri de la Universitat de València (UV).

UV_POSTGRAU

Aquest curs, que consta de 25 crèdits i s'imparteix en modalitat semipresencial, es presenta com una formació especialitzada del professorat, tant per als futurs docents com per als qui estan en actiu i no han tingut l'oportunitat d'aprofundir en els coneixements per a l'educació lectora i literària.

Els objectius principals d'aquest postgrau són, entre altres, reflexionar sobre el fet de llegir, treballar en la didàctica de la lectura en els diferents nivells educatius, desenvolupar i millorar la competència lectoliterària, i promoure pràctiques innovadores de recerca i millora personal.

Entre el professorat del diploma, hi ha docents de la Universitat de València, la Universitat Jaume I, la Universitat de Barcelona i Florida Universitària; editors, escriptors i il·lustradors; bibliotecaris i llibrers, i representants d'institucions com l'Associació d'Editors del País Valencià, la Fundació pel Llibre i la Lectura (FULL) o la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, entre altres.

El termini de preinscripció està obert fins al 20 d'octubre i el preu de la matrícula són 550 euros. El curs té una duració de sis mesos: comença al novembre i acaba a l'abril del 2018.

Vull saber més!