El CEIP Federico García Sanchiz entrega el Premi a l’Educació Solidària el dijous 18 a Alzira

premi_solidari

L'Associació de Famílies d'Alumnes del CEIP Federico García Sanchiz, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Alzira, celebrarà el dijous 18 l'acte d'entrega del Premi a l'Educació Solidària a la Casa de la Cultura d'Alzira.

Premi_educatiu_solidari

Aquest guardó reconeix el treball voluntari realitzat pels centres educatius no universitaris en el foment del desenvolupament educatiu, cultural o personal.

La Fundació Bromera ha donat suport a aquesta iniciativa que recompensa l'esforç del professorat per millorar les capacitats intel·lectuals dels alumnes dels col·legis i instituts. En aquesta ocasió, el director de l'entitat, Josep Antoni Fluixà, serà qui presente l'acte.

Els mèrits valorats per a l'adjudicació d'aquest guardó són el temps dedicat de voluntariat, la repercussió del seu treball en l'àmbit educatiu d'Alzira i la capacitat per a generar reflexions.

La jornada començarà a les 17.30 h amb una xarrada a càrrec de l'escriptora Noèlia López Cheda, titulada «Nous reptes de l'escola del segle XXI» i adreçada a famílies, professorat, estudiants universitaris i educadors. L'entrada és gratuïta.