Joan Borja Sanz

Currículum:

Joan Borja i Sanz és mestre en l'especialitat de Ciències, llicenciat en Filosofia i Lletres i doctor en Filologia, a més de ser autor o coautor d'una vintena de llibres i de més d'un centenar d'articles d'investigació o de divulgació. Entre aquestes publicacions destaquen títols com Comunicar la ciència, Els aforismes de Joan Fuster, Valencià mitjà, Meleagre, La utopia de la ciència, llegendes del sud o La narrativa oral: rondalles i llegendes en l'imaginari col·lectiu contemporani.

Ha sigut vicedegà de la Facultat d' Educació de la Universitat d'Alacant, director de la Seu Universitària de la Marina i director de la Unitat per a l'Educació Multilingüe. Actualment dirigeix el Departament de Filologia Catalana de la Universitat d'Alacant, on treballa en quatre línies principals d'investigació: l'ensenyament de llengües, la literatura popular, l'anàlisi del discurs i la literatura contemporània.