Premi Llegir 2017

lletres

La Fundació Bromera convoca una nova edició del Premi Llegir per a estimular articles de creació sobre la importància de la lectura.

El termini de presentació d'articles es tancarà el dia 30 d'octubre. Consulteu les bases ací.

L'exposició didàctica Com es fa un llibre, al teu abast

COBERTA_PROPOSTES1

Si voleu conéixer com es fan els llibres i el procés que segueix un original, ara teniu l'oportunitat amb l'exposició Com es fa un llibre, una mostra senzilla i de fàcil muntatge que podeu demanar en préstec per un període de 15 dies.

Enllaç Llegiu-ne més...

Presenta els teus projectes al XII Premi d’Experiències de Foment de la Lectura «Ciutat d’Alzira»

Premis_innovaci_educativa_2017

La Fundació Bromera i la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Alzira convoquen la XII edició del Premi d'Experiències de Foment de la Lectura Ciutat d'Alzira amb l'objectiu de potenciar les diverses actuacions que s'estan portant a terme per a fomentar i consolidar l'hàbit lector.

Enllaç Llegiu-ne més...

Fundació Bromera

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2017

Cartell_2016_baixaUs animem a commemorar les efemèrides del mes d'abril amb el quadern didàctic i el cartell "Viu la lectura, llig la vida". Podeu descarregar la guia en PDF i treballar-la amb els vostres alumnes.

Llegiu-ne més...

Pàgina 1 de 34