Premi Llegir 2017

lletres

La Fundació Bromera convoca una nova edició del Premi Llegir per a estimular articles de creació sobre la importància de la lectura.

El termini de presentació d'articles es tancarà el dia 30 d'octubre. Consulteu les bases ací.

L'exposició didàctica Com es fa un llibre, al teu abast

COBERTA_PROPOSTES1

Si voleu conéixer com es fan els llibres i el procés que segueix un original, ara teniu l'oportunitat amb l'exposició Com es fa un llibre, una mostra senzilla i de fàcil muntatge que podeu demanar en préstec per un període de 15 dies.

Enllaç Llegiu-ne més...

I Concurs Escolar de Microrelats

La Fundació Bromera posa en marxa el I Concurs Escolar de Microrelats amb la finalitat d’estimular els treballs de creació sobre la importància de la lectura a través d’històries que ajuden a conscienciar sobre la lectura com a valor fonamental i també l'ús del valencià.

Enllaç Llegiu-ne més...

Fundació Bromera

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2017

Cartell_2016_baixaUs animem a commemorar les efemèrides del mes d'abril amb el quadern didàctic i el cartell "Viu la lectura, llig la vida". Podeu descarregar la guia en PDF i treballar-la amb els vostres alumnes.

Llegiu-ne més...

Pàgina 1 de 20