Premi Llegir 2017

lletres

La Fundació Bromera convoca una nova edició del Premi Llegir per a estimular articles de creació sobre la importància de la lectura.

El termini de presentació d'articles es tancarà el dia 30 d'octubre. Consulteu les bases ací.

L'exposició didàctica Com es fa un llibre, al teu abast

COBERTA_PROPOSTES1

Si voleu conéixer com es fan els llibres i el procés que segueix un original, ara teniu l'oportunitat amb l'exposició Com es fa un llibre, una mostra senzilla i de fàcil muntatge que podeu demanar en préstec per un període de 15 dies.

Enllaç Llegiu-ne més...

Altea acull el Festival Encontes i el III Curs de Literatura Popular

ENCONTES-2017_altea_baixa

La Fundació Bromera continua apostant per col·laborar en esdeveniments culturals que fomenten l’estima per la lectura. Durant el mes de maig, hi ha dos certàmens especialment significatius, el Festival de Narració Oral Encontes i el III Curs de Literatura Popular, ambdós a Altea.

Enllaç Llegiu-ne més...

Fundació Bromera

Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil 2017

Cartell_2016_baixaUs animem a commemorar les efemèrides del mes d'abril amb el quadern didàctic i el cartell "Viu la lectura, llig la vida". Podeu descarregar la guia en PDF i treballar-la amb els vostres alumnes.

Llegiu-ne més...

Pàgina 1 de 29